Segt..

Idag blev det gymmet, kände mig väldigt seg. Har tränat 6 dagar i rad nu, så det kanske är förståeligt.
Började som vanligt med uppvärmning, maskiner för att avsluta på löpbandet. Måste börja variera min träning lite mer när jag är i gymmet, funderar på att gå efter något program eller så. Jag får be min kära far att hjälpa mig, han är duktig på det och har hjälpt många andra med sådant.  :)
Imorgon blir det iallafall dubbla pass, det ser jag fram emot.

Ikväll ska jag ta det lungt, äta lite nötter å kanske glo på någon film. Träningen börjar rätt tidigt så måste lägga mig tid..annars blir det jobbigt imorgon bitti :)

Jag har gått helt in för detta nu, och jag kommer att lyckas med mina mål.
Det är nu eller aldrig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: