LCHF

Just nu står jag och steker LCHF kokospannkakor, det ska bli spännande att smaka dem!
Har ju tänkt haka på denna diet, det verkar vara en väldigt bra metod, men jag är lite skeptisk.
Eller mer kanske , att det känns så konstigt att äta så mycket fett. Jag börjar lite smått nu denna vecka, sen får vi se. Har iallafall drastiskt dragit ner på kolhydrater, och hoppas att det ska vara tillräckligt..
Igår var jag ju som sagt på bodypump, och kan säga att det inte alls var så jobbigt som jag trodde att det skulle vara ! :) Det betyder ju att jag blivit starkare! Så nästa pass lägger jag på lite mera vikter på stången.
Roligt när man ser resultat.
Idag blir det ingen träning, känner att jag måste låta kroppen få vila. Har ju tränat ganska många dagar i rad nu, och det är viktigt att låta kroppen få återhämta sig!
Men nu ska jag återgå till pannkakningsstekningen ;P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: