Fredag

Jag har gått med funderingar att börja skriva mer om min träning i bloggen, och mina tankar kring det. 
Jag ångrar inte en sekund att jag tog tag i träningen igen, jag mår super! Tränade hela hösten, men hade några månaders uppehåll. Började i Mars igen, och hållt på sen dess.
Har tränat minst en timme varje dag, hela veckan, och det är såå kul! Ser absolut inte träningen som ett måste ,utan jag längtar till den! Idag har jag haft en vilodag, men imorgon blir det gymmet igen. Kör mycket kondition, och kombinerar det med styrka och pass. På Söndag blir det först zumba på förmiddagen, på kvällen box, kommer bli grymt kul!
I början var det tufft att hitta både en balans å motivation i träningen, men jag har lyckats hålla det på en bra nivå.
Jag har långsiktiga mål , och jag vet att jag kommer att lyckas! :)
Ha en bra helg! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: