Nya tag!

Efter att dragits med en jobbig förkyldning i över en vecka har träningen fått utebli. Kan lova att jag nästan klättrat på väggarna, fy vad jobbigt det har varit! Men nu är jag tillbaka på gymmet igen :) Det känns! Kondition är en färsk vara som man säger.. Körde en timme idag, imorgon blir det body combat och det är något att se fram emot! Fullt ös kan man säga! Hade jag gått på ett sådant pass för några månader sedan hade jag inte klarat av det, det är jag helt hundra på,för man måste verkligen ha hyffsad kondis för att klara av body combat!
Köpte proteinpulver förra veckan, speciellt framtaget för tjejer. Det innehåller rosenrot och är för kvinnor som tränar, verkar super! Köpte med hallon/lime smak, och jag tycker att den är helt okej! :)
Har köpt den främst för återhämtning, men också för att ha något att ta innan träning..
Måste verkligen köpa mig lite nya toppar att träna i , för de jag har nu sitter som tält ;) Det är positivt!
Nu ska jag kika på Jersey Shore!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: