People always leave

Under de närmsta tre åren har jag varit med om ganska mycket.
Svek, lögner & falsk vänskap är några av de saker som jag helst vill radera ur mitt minne.
Ibland undrar jag verkligen hur jag har orkat med allt som hänt. Jag är en sådan person som vill vara alla till lags, och är väldigt känslig. Jag tänker och grubblar alldeles för mycket.
När det inte blir som jag har tänkt mig blir det jobbigt.
Men det jag har lärt mig av det som hänt, är att man KAN inte rädda världen, vara alla till lags och att alla ska tycka om en. Det blir ibland inte som man tänkt sig, och man måste kunna leva med det!
Nog prat om sådant!
Sitter nu och kikar tv, ska snart dra med mig karln ut på en promenad. Katterna ligger och sover nu , alla tre i samma rum :) Det har gått bättre än förväntat, fortfarande är det lite läskigt med allt nytt men rädslan börjar sakta gå över till nyfikenhet! Dom kommer vara vänner om några dagar det är jag helt hundra på :)
Har hunnit dammsuga & torka golven också, skönt!
Härligt väder är det också, passa på att ta vara på solen (=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: