Beslutsångest!

Jaahopp, längesedan jag slängde in ett inlägg här på bloggen, antar att det blir så när man inte finner någon inspiration alls. Inte till någonting egentligen. Dagarna passerar förbi som vanligt, jag försöker sysselsätta mig så gott det går. Nytt år också, ser inget speciellt i det.
Jag har iallafall bestämt mig för att börja plugga igen till hösten, det är ju positivt! Men ett bra tag dit ju.Hehe
Pluggar körkort för fullt, det går kanon. =) Kommer ha det innan våren/sommaren det är jag hundra på! Att man inte tog tag i det för längesen? Jag kommer ihåg när man var yngre och tänkte: "Åhh, när jag fyllt 18 ska jag ta körkort det första jag gör." Jo visst, nu är man halvvägs till 40 och inte har man fixat det :)
Idag har jag övningskört med min pappa, går bättre och bättre. Lite hackigt och ryckigt men har kommit någonstans,körde ju hur mycket som helst förut i 17 års åldern. Det kommer!
Imorgon åker jag , grannen & M ner till Rättvik för en liten visit =) Kika in Furutorp, min absoluta favoritbutik!
Sedan hämta hem våran nya lilla kisse, Morven! Bilder kommer.
Jaja ska kika film nu som går på tv, ha det bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: