Sick and tired

I fredags ringde jag gymmet och tog upp mitt medlemsskap & kände mig peppad till max att jag skulle börja träna nu i Måndags. Jo tjena, nu har man halsfluss & käkar pencellin. Så jävla surt, känner mig irriterad på mig själv att just precis nu skulle man få halsfluss !? Har inte varit sjuk på snart ett år! Snart ryker dessa halsmandlar, för faktiskt så brukar jag få detta minst en gång per år, ett tag var det hemskt då man hade halsfluss var tredje månad!
Ringer upp till sjukan till veckan och bokar en tid för att diskutera det.
I helgen blev det utgång, en riktigt rolig kväll! Men, dagen efter var verkligen ingen hit. Aldrig mer tre apor säger jag bara! Får hålla mig till mer osöta viner ;P
Ja annars då. Livet känns emellanåt helt åt helvete men måste rycka upp mig. Jag har insett att jag inte tänker låta andra personer i mitt liv dra ner mig så på botten! Det är slut med det nu.
Grubblandet ska inte få ta över min vardag nått mera! Ingen annan än du själv kan ta tag i saker & ditt liv!
Jag måste släppa vissa saker, och tyvärr kommer det göra ont. Men, sånt är väl livet, right?
Nog om det. Ska försöka bli frisk så fort som möjligt, för sjuk vill jag inte vara!
Never give up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: