Så var det dags igen..

För den årliga pesten! (Vasaloppsveckan) nej då, men jag kan erkänna att jag inte alls är förtjust i denna "folkfest" med bilkaos, människokaos för den delen också, priserna höjs & man håller sig för mestadels hemma. Okej, jag kan tycka att det gynnar våran lilla stad, men ändå. Jobbigt är det! Får väl stå ut , har ju inget annat val :P
Idag jobbade jag lite i affären, M och Kevv kom runt 5,så for jag till statoil & lämnade in ett paket som skulle skickas. Bara från tuvan tog det ca 20 minuter att komma till kristineberg med bil!!
Nu kikar Kevin och M på film, jag sitter med en kaffekopp men ska snart ut på kvällspromenad med Klara.
Imorgon kommer även mammas hund Agnes hem till oss och ska vara här i två veckor när mamma och familjen är i Thailand. Avundsjuk? Det kan ni skriva upp! Sol , värme och bad, vem tackar nej till det i denna eviga kyla som aldrig verkar ta slut! Jaja , jag får väl nöja med mig med att länga till sådant..
I helgen blir det ev. en tripp till Borlänge med pappsen. Måste köpa lite grejer till bilen, så då åker vi till biltema. Billigast ;P
Promenad nästa!
Sommar , komsiii!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: