Myssöndag!



Gick upp liite för sent idag, helt värdelöst att sova bort halva dagen! Gick ut med klara, fixade lite här hemma för att sen bege sig hem till mamsen. Jag och syrran fick stjuts ut till gymmet, gymmade i ungefär en timme!
Kanoners! spenderade i stort sett hela dagen hemma hos mamma, med syrrorna & även bonussyrran från Norge som är här med sin pojkvän :) Blev bjuden på middag, sen lirade jag å Bella guitar hero. =)

Nu sitter jag och dricker ett glas proviva, sen blire å skalla kudden!! godnatt!





Min störda katt, han ÄLSKAR vatten!! :)

Bettan

haha det är så sött när katter gillar vatten:D

PUBLICERAT DEN 2010-11-13 KLOCKAN 02:32:05
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: