Hej höst!


Jo nog märks det allt att hösten är här, och vintern är på väg! Jag hatar höst&vinter halvåret, jag blir fruktansvärt trött och deppig. Det är skitjobbigt! Hade jag varit miljonär hade jag haft en lägenhet någonstans i ett varmt land och bosatt mig där under denna tid. Blä & fy! Men om det går som planerat, vilket jag verkligen hoppas att det gör, ligger jag nog på en sandstrand med en drink i handen inom en snar framtid =) Hehe.
Sitter just nu på jobbet. Ska hem till mamma ikväll och vara barnvakt åt mina bråkiga systrar :)
Imorgon är jag ledig, och tyvärr kommer denna söndag tillbringas hemma, och städa ! :/ men men , what to do?
Ser ju ut som hell där hemma..Blir dammigt på en gång när man har djur!
Ha en bra dag!
Bettan

sv: ja usch, finns många oseriösa=/ japp, dom ät ute på anons på blocket:)

PUBLICERAT DEN 2010-11-13 KLOCKAN 02:31:44
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/
Bettan

nej, det här är en annan kull, som varit hos mamma i våmhus:) men nu hade mamma sålt lilltjejen tyvärr=/

Men, om du skulle vara intresserad av att ha en röd hane istället så har jag en kvar:) han blir långhårig:)

Eller så kandu ju bara komma förbi o titta ändå, ibland behöver man få sig en dos av kattungar:)

kul att du också bor här! trivs du bra?

PUBLICERAT DEN 2010-11-14 KLOCKAN 19:46:50
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: