Det är Robin Hood jag vill ha!



Efter en rejäl bloggtorka, har jag bestämt mig för att skriva igen. Att skriva & ha en blogg är ju lite som att skriva dagbok, och framför allt att kunna se tillbaka på saker!

Ja som sagt,livet rullar på. Jobbet går great, om en vecka firar jag & M tre år & hör å häpna..jag har kommit igång på riktigt med min träning! Jag gymmar,går på spinning m.m
I början var det ett helvete, noll kondis och ringrostig. Där kommer jag mallig och tror att första passena skulle bli en lätt match, men hell no! Haha. Nu har jag fått upp min grund igen , och det går bara bättre för varje gång. Love it!

Jobbade idag 11-15, sen bara varit hemma och myyst :) fick bli lasagne till middag idag, mums!
Precis varit ute på kvällsrundan med Klara. Nu ska jag och M kika på Robin Hood. Ja, inte den tecknade utan den "riktiga" :)


ha en bra kväll!

Bettan

sv: ja, visst är dom söta:)

PUBLICERAT DEN 2010-10-03 KLOCKAN 22:46:32
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: