Sleepy

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag skallar kudden.
Min helg har spenderats åt min underbara brorson. Han sov här hela helgen (: Vi har kollat på film,ätit godis & busat i massor! Han är så härlig, och så lätt att ha och göra med, nästan aldrig sur eller trotsig utan bara glad och positiv!
Nu är han hos sin mamma, blev så tomt ! Men eftersom att jag & hans mamma bor i samma port så är han inte speciellt långt borta, haha.
Är jag den enda som tjuvstartat med julpyntandet? Tänkte att man lite smått kunde börja, så är nästan klar i köket.Men än är det mycket kvar! Men så skönt att ha det KLART till helgen så att man bara kan njuta & slippa stressa :) Right? Vi har planerat mycket nästa helg så! Julmarknad , sen ska jag & M kika på kattungar i Falun =)
Nästa stressmoment när det är jul är ju dessa julklappar. Jag har fixat lite på den fronten med, ska handla resten i helgen hade jag tänkt. I love christmas! ;)
Nej godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: