Back again!

Haha, jag som satsade så stort på att blogga flitigt,men det blev inte så mycket av med det. Försöker på nytt då!
Just nu sitter jag på jobbet, slutar klockan sex. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, får se vad dagen har att erbjuda.
Det har kommit såå mycket fint i butiken, massa jul! Åh jag är så sugen på att riva fram kartongerna i förrådet & börja julpynta NU!Men får faktiskt vänta, än är det för tidigt. Vill ha rött,tomtar, ljus & pepparkakor !
När jag skulle logga in idag såg jag på bloggtoppen "14 år gravid". Klickade in mig på hennes blogg,och började läsa.
Jag blev så berörd, och samtidigt väldigt fundersam. 14 år? vad gjorde jag när jag var i den åldern? Herregud, jag minns knappt den tiden , det är sex år sedan. Är man redo i sådan tidig ålder? Är man så pass mogen att man kan fatta sådana beslut som att bli mamma? Jag klankar absolut inte ner på unga mammor,tvärtom. Men, man har faktiskt av erfarenhet sett och förstått att det en dag kan slå tillbaka , att man "förlorade" sin ungdom och man vill liksom inte ta ansvar.
Det finns dom som klarar det bättre än andra, en del går det sämre för.
Har man bara viljan och ett bra stöd från de närmaste går det nog!
Nej nu måste jag återgå till jobbet, Ha det bra!
Bettan

sv: ja, då förstår jag om du vill ha en hona:) är ju mysigt att få lite egna bebisar också:D

jodå, jag trivs. Min granne har väl varit lite stimmig, mycket bråk och skrik om nätterna=/ men förutom det är det rätt bra. har hört att det händer mycket runt omkring, att polisen varit här och så, men jag har inte sett så mycket av det än. (förutom med min granne då)

ja, det är jättefina lägenheter:)

PUBLICERAT DEN 2010-11-21 KLOCKAN 23:35:40
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: