Trädgårdsmässa med mamii!




Klev upp runt 9 imorse, satt mig på balkongen med morgonkaffet och njöt av det fina vädret! Sedan begav jag och mamma oss till Rättvik för att kika på trädgårdsmässa! Jättemycket fina växter,blommor och en del heminredning. Jag fick bara med mig en ljuslykta, mamma hittade en massa som vanligt :P Shopaholic? Tio gånger om! Hon är hopplös, men jag älskar henne för det ;D
Sedan blev det Maxi när vi kom hem igen. Mysdag , vet inte när jag och mamma gjorde något senast tillsammans, det behövdes!

Hade lovat Emilie att vi skulle ut idag nu när hon är i Sverige, men har inte råd :( Känns förjävligt.. Längtar tills man får lön och kan göra någonting!!!! Är så trött att få lov att ha koll på varenda krona! Visst ska man ha koll på sina pengar men det är fanimej drygt att ha några ynka tusenlappar i månaden som man måste ha stenkoll på! Ogilla!
Men vi går hitta på något innan hon åker till Norge igen, kanske fika eller något :)


Ja sen är man ju brunett numera också, trivs verkligen i det! Saknar inte det blonda! Nu tänker jag vara såhär i håret ett bra tag framöver! Kanske kan få mitt hår att bli långt någongång, och att det blir friskare. Mitt hår pallar inte med all blekning , det kanske är fint några dagar sen blir det gult, torrt och ser inte friskt ut för fem öre..nej är nöjd!

Nu ska jag göra lite mat, fixa lite här hemma. Ha en bra helg!


Bettan

vad bra du passar i brunt hår!

PUBLICERAT DEN 2010-10-03 KLOCKAN 22:47:05
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: