SkitVäder




Sitter & lyssnar på Ozzy Osbourne, king säger jag bara. Rock'n roll!

Idag har jag varit nere på Mora för ett par ärenden,sen hem och får besök av världens bästa skruttunge, Kevin! Vi kollade lite på alfons,käkade korv & spelade fotboll. Sedan blev det Maxi för att handla lite. Kevin fick följa, han rejsade runt inne på Maxi med en barnkundvagn & mumsade i sig banan ^^  Haha!

Har väl inte gjort speciellt mycket mer idag med tanke på vädret, suurt.
Imorgon blir det väl coaching som vanligt, längtar tills första Juni då jag börjar jobba! :)
Fan vilken chans i livet jag har fått, samtidigt som jag är vääldigt lyckligt lottad!
Skall få jobba hos Pia, då hon ska starta " Vackra Hem" igen! Jag som älskar heminredning, ni kan ju fatta vad skojj!
Så fram tills jag börjar jobba blir det att hjälpa till med att måla lokalen, fixa med möbler m.m blir där Mora choklad höll till förut, bredvid MUM. Ska bli så KUL!

Låt mig nu få må bra, orkar inte med mera jävelskap


So long fuckers, keep it sick ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: