Längtar!



Det är drygt tre veckor kvar tills jag & Pia öppnar Vackra hem, jag toklängtar! Det ska bli så kul! Och att jag ska börja jobba, tummen upp! :D Kan inte bli bättre!
På Fredag blir det IKEA med pappsen & Pia, handla hyllor,spotlights m.m till butiken.

Igår fyllde min brorson 5 år. Mamma,pappa, Pia och syrrorna kom hit för att fira honom, Kevins mamma bor dörren mittemot,så han kom in till mig :) Han fick en spiderman keps av mig och gissa om han blev glad :D " Det var precis en sådan jag önskade mig!!" sa han :)


Har nyss kommit hem efter en vända på stan, handlade, kikade på lite kläder m.m
Köpte även en ny näspiercing, tappade min förra veckan..får se om hålet växt igen, annars blir det att ta fram nålen, huuah. Tur att man har en ganska hög smärttröskel. Är så sugen på att pierca & tatuera mig, men tyvärr tillåter ekonomin inte det just nu, men det kommer!


Nej , ska kika lite på tv3 play nu! Saknar min älskling <3



Jag & Min andra halva <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: