Kelsjuk kissemiss !




Alvin aka Findus ligger i mitt knä, trampar på min arm & spinner så det står härliga till! Han har varit ovanligt kelig och mysig idag, han brukar ligga & mysa i nacken på mig på mornarna, men idag har han kommit och kelat kela vart jag än varit! ^^, när jag skulle ta en powernap var han snabb med att direkt ligga bredvid mitt ansikte, spinna & sova bredvid mig :) När jag suttit och kikat på tv,vid datorn..Lilla Missen =)


Idag har jag inte gjort så mkt, mest bara varit, skönt de också! Gick med Kevin till dagis runt 8 imorse.

Sen gick jag hem & dog några timmar till.. har nyss sovit en timme också, vet inte varför jag är så trött ! Ska nog inte sova så mycket :P


Duschen nästa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: