Funderingar




Jag går i tankarna på att skaffa en till katt. En hona denna gång. Är mer än kattmänniska än hundmänniska, men vet inte om det blir för mycket? Har alltid velat ha en liten röd honkatt. Kan man verkligen ha tre katter i en lägenhet? Självklart har man ju planer i framtiden att flytta till större och att katterna då blir utekatter, men..Det är ju ganska långt dit. Katter är ju mycket mer självgående än tex en hund. Kan vara ensamma länge, går på lådan osv.

Sen tvekar man ju hela tiden då alla säger att "det räcker med två" & "du ska inte dra på dig fler djur". Känns inte som att det är acceptabelt från nått håll? Fast det är ju mina beslut :P

Får se hur jag gör..

Igår var vi iallafall i rättvik en sväng, Kevin åkte karusell & tyckte det var jätteskojj! Jag vann en nalle åt honom i en sån där automat där man ska ta upp saker med en klo ;P Sen fick han dra i snöre och fick ett lejon, såg verkligen hur han sken upp! :D Skruttunge! Sedan kikade vi runt lite innan vi begav oss hemåt mot Mora igen. Mysdag!

Idag har jag mest fixat här hemma, bytt gardiner, bakat, tvättat..Hemmafruvarning? YES!

Duschen nu!

Tänk att ha en liten röd kissekatt :)


Bettan

jag har en röd honkattunge du kan få;) höhöhö

PUBLICERAT DEN 2010-11-13 KLOCKAN 02:32:48
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: