Full rulle!




Har knappt haft tid till att sitta vid datorn, min tid går till att vara i affären! Måla väggar,konsoler, sätta upp hyllor & imorgon kommer den första leveransen med varor! Hur ska man hinna med allt ? Äsch, det fixar sig ;)
Känner att detta kommer bli så bra,roligt! Kommer bli GRYMT helt enkelt. Snart öppnar vi!

Har köpt färg till håret nu, brunt.. Jag ska bli brunett igen! Jag har velat fram & tillbaka ska ni veta, har tänkt å slänga i det imorgon, syrran ska få hjälpa mig.
Det sliter ju så förbannat på håret att vara blond! Jag får aldrig till det med håret längre, kanske är blond någon vecka, sen börjar det skifta i gult och utväxten på det också! Neej uscha. Håret är bara spretigt & torrt och jag är så förbannat trött på det!! Bort med det blonda! ;)


Blir att kika på south park nu,hehe. Sen sängen.Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: