Tisdag- Vill redan ha helg!



Tjosan!

Har precis  brassat käk & druckit kaffe, nu sitter jag och kikar runt lite på internet.. Är jättetrött, blir sängen tidigt! Bara längtar tills jag får lägga huvudet på kudden. Praktiserat idag 8-15 , Anna jobbade idag =)
Imorgon ska jag jobba, ja ni läste rätt, JOBBA! Tjäna pengar,hehe ja ni fattar nog ;D Är jätteglad för det! Kommer gå plus minus noll men det är fan så mycket bättre att jobba ihop pengar än att få bidrag! Ska även jobba påskafton.
Pratade med chefen om sommarjobb, det lät inte helt omöjligt! Får verkligen hålla tummarna..

Mamma har tvingat mig att stå i kiosken i unihoc arena på Söndag, suck.Men det är bara att bita ihop. Hon har ju trots allt köpt p piller åt mig, och det är inte billigt!! 230 spänn, helt vansinnigt ju..så det kan jag göra för hennes skull.

Nej nu ska jag ut med Nova, Pusshojt! ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: