Nej nu får det vara nog!



Hallå!

Har nu efter 3 dagar äntligen börjat komma till liv igen.. Det började redan i Onsdags,SÅKLART när jag ska få jobba med halsont och huvudvärk.Led igenom hela dagen,  på kvällen när jag kom hem hade jag feber och svullna halsmandlar, jahopp tänkte jag, halsfluss på G igen. Hade ju det för knappt tre månader sen liksom !? Tog en Kåvepenin tablett som jag hade kvar sen senaste halsflussen som jag hade strax före jul. Ingen ide att vänta. Det var en jävla tur att jag tog pencelin direkt, för denna gången hann det aldrig gå igång på riktigt.. Så det är jag glad för! Ringde VC idag och fick nytt recept för pencelin, mamma var så snäll som hämtade ut den åt mig <3
Jag beställde även tid så att en doktor får titta på mina halsmandlar, och diskutera om ev. att ta bort dem. För såhär har jag haft till & från sen jag var 14! Det är inte kul ! Orkar verkligen inte med att ha halsfluss typ var 3:e månad :S

Imorgon ska jag försöka ta mig upp till ica & handla lite, måste fylla på , hehe. Vill ha tillbaka min smak & lukt!! Den tappar jag jämt när jag blir sjuk :( suck..

Nej nu ska jag kika på Lets dance finalen, tror och hoppas på att Claudia vinner ^^


Trött på denna skiten!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: