Nej nej nej !




Jävla snö! Igår var det 10 plus & snön smälte för fullt, solen sken och humöret på topp! Imorse när jag kikade ut var det säkert en deci med snö..Suck! Tråkigt. Men hoppas att det försvinner snabbt! Våren känns väldigt långt borta..

Helgen har varit lugn,städat lägenheten & bara varit. Rätt skönt faktiskt. =) Var såklart ute i det underbara vädret också. Sitter och lyssnar på musik som får mig att bara toklängta till sommaren! Denna sommar kommer bli den bästa hitills, det tror jag :)  Får hålla tummarna att solen vill kika fram lite oftare, så det inte blir en regnig sommar som förra året!

Ska snart bege mig hem till min kära far, tänkte att jag skulle måla ett par ljusstakar i deras källare & pyssla lite ^^
Morre & Kuver sitter vid datorn och lodar , som vanligt,hehe. Finns det ingenting annat man kan hitta på när man umgås? Hmm ;P Ska försöka tvinga ut dem i snöovädret med Nova så hon får rusta av sig lite. Hon fullkomligt älskar snö! Kommer ihåg i början när vi fick henne, hon gnällde aldrig när vi skulle ut i 30 minusgrader, busa och stojade som vanligt. Det måste vara huskyn i henne som gör att hon tål sån kyla! ;)

Nej, nu ska jag göra mig iordning innan pappa kommer & hämtar mig!

Ha en bra dag!



Skulle inte sitta helt fel att vara utomlands nu..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: