Lördag!



Idag är en bra dag! Humöret har varit på topp & det känns good ;) Klev upp vid nio då Nova väckte mig som vanligt :P Hon ställer sig på sängkanten och krafsar på mig, haha så gulligt ^^ Sen har jag och M städat hela lägenheten så nu är det rent och fräscht här hemma. Har gjort om lite, köpt nya fina krukor & inrett med lite mera grönt då det känns mycket ljusare, känns lite mer som vår :) Finfint! Åkte & handlade med pappsen på Maxi, så nu är jag pank. :( Men tur att jag får pengar på Måndag. Vill verkligen ha ett jobb! Hade mått så mycket bättre då, kunna betala hyra, slippa oroa sig för att inte ha tillräckligt med pengar för att fylla kylskåpet & slippa tänka på allt såntdär! Jag håller tummarna för att jag iallafall kanske får sommarjobb. Det är ett måste!
Trivs så bra på praktiken, det är superkul & personerna som man jobbar med är så himla snälla & glada!Det blir ju så mycket roligare när det är en bra arbetsmiljö å bra stämning!

Nu ska jag äta, har gjort fläskfilé i ugn m klyftpotatis, beasås & vitlökssmör på det ^^, Gött.

Puss hej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: