Det regnar & regnar..


Höjt på er!

Har precis kommit hem från mamma, varit där med blommor & fick mig en kladdkakebit :) Hon fyller ju år idag! Kevv och bror hängde på. Efter det fick jag och M för oss att vi skulle ut i skogen och plocka ris och pynta lite med påskfjädrar, fast det var alldeles för mörkt och regnigt. Så vi tar det efter praktiken imorgon! Bara imorgon kvar sen är det HELG :D Ska jobba på lördag , men det är bara 4 timmar iofs ;) Imorgonbitti kommer alarmet gå igång 06:00, yipiie. Skallebank för hela slanten..Får häva i mig kaffe så blir det nog bra! Hehe. Är ju i köket nu så börjar klockan 7, men det är mycket roligare att vara i köket,kan jag säga. Kan bero på att de är mer min grej ;)


Nästa helg blir det utgång med Carroliiiina, jag längtar :D Få komma ut lite. Kommer bli finnemang de!



Dumburken nästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: