Torsdag



Hojt !

Sitter här och kikar runt, är så förbannat trött och jag vet inte varför! För sent att dricka kaffe också, får häva i mig lite cola så piggnar jag nog till ;) Ska ut på kvällspromenix med Klara snart, försöka dra med sig karln också så han får lite luft! Kanske glo på film ikväll eller nått.
Imorgon har jag faktiskt inte planerat någonting! Alla har stressat med å handlat,fixat & donat innan midsommar.Jag har tagit det luungt, ska bara till pappa & grilla imorgon kväll.Mer än så blir det nog inte.
Alla ska väl ut å supa som vanligt antar jag, folk verkar inte ha något annat för sig . Och imorgon blir ju stora supardagen då man måste ut! Nej orka..

Löning idag så blev att åka upp till noret en sväng, svängde in på fjollardore (Dollarstore), blev lite småtjaffs man fick med sig hem. Maxi efter det, det var så galet mycket folk så jag tog snabbt det jag skulle ha sen betala å drog därifrån, jobbigt med så mycket folk ju! Går knappt att handla..:P

Nej, Superdog vill ut nu!

Ha en trevlig midsommar iaf, sup lungt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: