Strul & Tråkigheter..


Hallojsan!

Har nyss kommit hem efter en långpromenad med Klara, har också varit och hämtat hem Sigge igen. Han kissade inne igår igen, i sängen *suck*. Bestämde mig för att lämna honom till pappa, inte så uppskattat då han är allergisk.Han fick vara där en dag.Men saknade Sigge så, Findusen blev så deppig , stackarn satt bara å stirrade i ett hörn. :( Så vi ger honom EN chans till,sen får det vara nog. För vi kan ju inte ha en katt som pissar & skiter inne , speciellt inte i en lägenhet. Det måste ju finnas en orsak till hans beteénde, och jag skall försöka komma underfun med vad det är som är på tok. Nu är han iallafall hemma igen, och det märks! Dom busar så det står härliga till!

Snart midsommar då, undrar vart man ska vara? I Älvdalen , eller här hemma i Mora..Märks väl!
Blir nyktert, orkant dricka denna helg också, var ju ut förra. Var på kalas för Malin & Nettan, trevlans!:)

Och på Fredag är det löning! Fy tusan så skönt!

Nej nu ska jag springa bort till brorsan med en gardin som jag sydde på jobbet åt honom idag, får hoppas att han blir nöjd! Ciiiao.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: