Once upon a time..



Ja här har det varit bloggtorka ett bra tag, haha! Jag har totalt tappat lusten att blogga överhuvudtaget.Inte prioriterat det alls! Men jag ska försöka bli bättre på det, får se hur de går ^^

Detta har varit en riktig jävla helvetsnatt! fyfan hur människor kan betée sig!? Jävla muppar hela jävla högen, nu är det slut på detta, slutdaltat! FUCKERS. Jag har inte sovit en blund inatt, kanske slumrat en kvart eller så. Så ikväll blir det sängen tidigt.

Min familj är det viktigaste för mig, ställer upp till 100 % och ger allt! Jag älskar er! Vill inte gå in nå mer på detta, men kan säga att jag är trött på allt skit som händer runtomkring!

Jaja, nog om det! Jobbet går super , det är kul och jag trivs som fisken i vattnet :) Hoppas att jag kommer få vara kvar en lång tid framöver! Första gången jag känner att jag trivs såhär bra på ett jobb, att det är meningsfullt och samtidigt får jag jobba med ett av mina största intressen, heminredning! Tummen upp.

Ska göra lite mat nu, sen kanske ta en powernap. Kan knappt hålla ögonen öppna ..



Never Give Up




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: