Torsdag


Idag är en bra dag! Mitt humör är på topp, och det var ett tag sedan vill jag lova. Men jag klagar inte :) Det enda är att jag har så jäkla ont i ögat, är alldeles röd. Vet inte vad som hänt..Så nu får jag lov att sitta här med glasögon,haha. Hoppas det går över..
Antar väl att svärfar kommer på besök idag med sin hund Bonnie. Ska försöka få Nova och den hunden bli kompisar så att han kan ta hand om Nova när jag och Morre inte är hemma! Tror det kommer gå bra ;)
Hittade en gammal vetenskapstidning imorse när jag var på möte, från 2001. Hittade en artikel om mobiltelefoner, att det nu gick att knäppa kort med mobilen, man kopplade in en kamera i batteriuttaget typ,med 1 megapixel, hahaha! Shit vad tekniken har förändrats, men det var ju trots allt en 9 år gammal tidning! Lite kul var det ^^

Har äntligen fått pengar i plånkan så det blir att åka & handla på Maxi idag, kylskåpet ekar typ,hehe.


Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: