Tisdag, Praktik!



Hello!
Idag klev jag upp kl 6 Imorse, gissa om jag var mer död än levande? Hehe nej då, men det var jobbigt att gå upp! Velade helst ligga kvar och drömma vidare, men det gick inte för sig. Upp och ge hunden mat & rasta henne, göra sig iordning samtidigt som man slänger i sig frukost.. Fick åka med Vonk imorse då hon ändå skulle åka & jobba :) Så jag behövde inte stressa ihjäl mig.
Praktiken gick finnemang! Fick mest ta hand om disken, kanske inte det roligaste men hoppas på att man får börja vara i kassan & köket snart :) Var ju trots allt första dagen!

Släpade mig hem till mamma, bad Terje köra hem mig, hade så jävla ont i fötterna! Måste skaffa mig ett par foppatofflor eller nått när jag praktiserar, för att stå en hel dag i gympadojjor känns! ;P

Trots att det är fettisdagen idag har jag inte ätit någon semla :( Glömde kortet idag så kunde inte köpa hem heller från kaffestugan ;/ Buhuuu.

Imorgon får jag iallafall sova , bara coaching i 2 timmar ^^


Ska kila ut med Nova nu! Puss & Hej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: