Praktik & magont



Hejsan bloggen!

Har just kommit hem, äntligen får man sitta ner och ta det lungt, mina fötter värker så in i..
Praktiserat hela dagen , gick kanoners ;) Har mest stått i kassan och det var jättekul! Börjar komma in mer & mer i rutinerna, allt går väl inte perfekt men snart så ^^ jobbade samtidigt som Anna! Längesen man såg henne!
Rusade in på Ica när jag slutade & handlade kattmat, stackars mina missar som fick lov att äta hundmat igår då jag glömde handla xD Haha. Men nu är dom glada igen!

Blev riktigt irriterad idag då jag fick höra att en person talat ett å annat om mig. Haha! Jaja, du är inte ett dugg bättre själv du , men du tror verkligen det! Jag pallar inte med ditt sätt! Pratar skit bakom ryggen på folk exakt hela tiden! Tröttsamt? Så in åt helvete..

Men nog om det! I helgen ska jag och Morre kanske åka upp till Älvdalen & kika på bilen vi ev ska ta. :) Städa den och provköra. Skitsamma om den är ful som stryk , bara den går framåt, hehe!

Känner mig som kakmonstret i Mupparna, så mycke jag smakar på när jag praktiserar! Haha.. Nej du kunde vart värre ^^


Nu blir det en powernap! Hejsvejs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: