Korkade turister & festande grannar



Hejsan bloggen!

Precis kommit hem från Vinäs, varit hos Marie och ätit mat! Ska strax lägga mig i ett varmt bad och läsa en bok som jag fick låna av henne. Älskar att läsa, blir jag fast i handlingen kan jag sträckläsa i timmar ^^
Grannen dunkar musik som om det vore sista gången, det dånar verkligen! Usch, detta är nog inte den lungnaste porten längre, haha. Men klockan är ju bara halv 9 så lite får man tåla.

Och så var det dags för den årliga "folkfesten" igen , vasaloppet! Jag skulle vilja kalla den för den årliga pesten, höhö. Nej men jag gillar inte alls denna vecka. Alldeles för mycket folk,trafikkaos och ja ni som bor i Mora vet vad jag talar om! BLÄ!

Igår beställde jag lite kläder från internet som jag ska använda till sommaren :) Blusar & några linnen.  (=

Slänger in en bild på Nova :) Visst syns det att hon har rottweiler i sig?



Mattes kärlek <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: