I'm just a dreamer



Hej bloggen!

Just nu sitter jag och babblar med Carro på msn. Mitt huvud värker och tröttheten börjar bli allt mer påtaglig, tro om man inte ska ta en powernap. Men då lär jag väl bli ännu tröttare! Får hälla i mig kaffe och se om det blir bättre..
Idag har jag varit på coachmöte, gick kanon ;) imorgon börjar jag praktisera på kaffestugan, spännande! Skulle egentligen praktiserat på brofästet, gick dit och kikade på stället, men säger bara det, nej nej och åter nej! Så fixade egen praktik på kaffestugan :) Jag är lite nervös, men samtidigt tror jag att det kommer bli superkul! Får hoppas att allt går bra, och att det leder till något!
Pia var så jättesnäll som passade Nova medans jag var på coachingen, det uppskattades! Och det hade gått så bra så ^^,

Börjar bli mer och mer fäst vid henne, underbarare hund får man leta efter <3 Så himla go! Är så glad att hon kom till oss,  positiv mot allt och alla, människor,hundar, katter.. :) Ibland blir hon för jobbig, men hon är ju valp. Det går la över! Igår fick hon träffa mammas valp Agnes, Nova och hon kom jättebra överens!

Älskling ligger & sover, han har praktiserat hela dagen, duktigt! ;) Ska väcka honom snart och tvinga honom att skruva upp en lampa. Haha ..

Nej nu ska jag göra lite mat.

Puss!



// Johanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: