Hello Sunshine!



Oh yeah! Solen har varit på besök , hela dagen! DET gillar jag! Har försökt varit ute så mycket som möjligt, så man får lite energi iallafall! Har varit hemma hela dagen eftersom att coachen är i Karlstad, så vi fick planera dagen själva. Skrev att jag skulle städa , men det har inte blivit så mycket utav det.. Hehe. Tar det i helgen istället då jag har mer ork hoppas jag! ;)

Imorgon blir det praktik 10.30-19-30, så kommer nog inte hinna med så mycket mer. Längtar redan till helgen, känns som man knappt hinner med något ju? Vart tar tiden & dagarna vägen? Hmm.

Ska försöka få tag på min kära far och fråga om vi kan åka upp till djurmagazinet. Dom säljer koppel väldigt billigt, rullkoppel dessutom! Ska köpa ett till Nova hade jag tänkt!
Handla lite också!

Be who you want to be, not what others want to see!

Ciiao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: