Det är dags för fredagsmyys!


Wiho, idag är det Fredag! Gud vad skönt.. Har haft fullt upp hela veckan och gått upp tidigt, det var längesen vill jag lova! Men skönt att ha rutiner igen,det är då jag mår som bäst! Ikväll blir det sängen tidigt, jag håller på att slockna redan nu känner jag. Var på gruppmöte idag, vi pratade om arbetsintervjuer m.m. Tycker de var intressant, när jag orkade lyssna, var så trött så jag höll på att somna ett flertal gånger! Och mitt kaffesug var inte att leka med, haha. Tror jag börjar bli som Tobbe i en annan del av köping som alltid ska dricka kaffe ^^,

I helgen blir det nog mest att ta det lungt, hälsa på mamma ska jag iallafall! Saknar henne så mycket, har inte träffat na på snart 2 veckor :(


Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och kika på tv. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: