Bloggtorka!

Ja det var ett tag sedan jag skrev här. Har inte haft någon lust alls att blogga, har varit så mycket den senaste månaden. Men nu ska jag försöka mig på det igen!
Just nu sitter jag och kikar på tv, ska snart bege mig ut på kissrunda med lilla Novisen! Har haft henne i en vecka nu idag, och det har hitills gått jättebra. Lite jobbigt emellanåt bara, man blir ju som sagt ganska låst, nu när hon är valp har all uppmärksamhet gått till henne. Har försökt träna henne att vara ensam korta stunder, men just nu går det inte såå himla bra då hon piper och ylar efter mig! Går väl över :)

Ska försöka ta mig ner på ica och köpa godis. Är så godissugen, haha! Tror jag blivit sockerberoende ;/ Inte bra!



Nu gnäller hunden, dags att hoppa i skorna fort som attan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: