Work all day



Hejsan & Hallå!

Idag ringde klockan runt 10 , gick upp och gjorde mig iordning för jobbet! Jobbade 11-17.30, gick super :)
När man jobbar med härliga människor blir jobbet hundra gånger roligare! ^^
Pappa & Pia kom in och fikade runt stängning också =) Cyklade hem till mamsen efter jobbet, hälsade på familjen lite. Det är inte alltför ofta man gör det numera. Bjöd ungarna på kokosbollar, det uppskattades! ;)
Trampade vidare hemåt för att städa,bädda rent sängen,tvätta,plantera lite blommor på balkongen, puust! Sen blev det en sen middag för att sedan bege sig upp till Maxi & handla lite. Nu ÄNTLIGEN får jag ta det lungt.Sitter och klunkar cola,  Ska nog sova snart, för jag är verkligen trött!
Ska hem till mamma imorgon och måla en sänggavel, och hämta en byrå som vi ska ställa i hallen, blir nog finnemang det! :D

Tro om man inte skall ut nästa helg, älsk fyller 21. Får se om ekonomin tillåter det!
Fast tråkkarln vill ju inte ut på krogen, det vill ju jag! Iofs är ju Wasa inte så mycket att hurra för precis..Hehe.

Nej tror de blir sängen nu,godnatt!

Anonym

hej :) allt bra med dig?

/ http://holykirch.blogg.se

PUBLICERAT DEN 2010-04-18 KLOCKAN 18:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: