What does'nt kill you makes you stronger




Måndag.Igen. Ny vecka,igen! Har varit en rolig men samtidigt en väldigt jobbig & smärtsam helg.
Lördagen var det full rulle, främmande och tårtätande hela dagen, väldans trevligt,om man bortser från vissa saker.
Det är så att vi pågrundav en massa inte kunde ha kvar Nova,så i Söndags, åkte vi och lämnade tillbaka henne. Hon var mer än vad vi klarade av, och visade redan som valp tendenser på stress.
Det var jävligt jobbigt men samtidigt vet jag innerst inne att det var för hennes skull & att det är viktigast att hon har det bra och får det hon behöver! Men jag saknar henne, otroligt jävla mycket! Goaste finaste lilla Nova :'(

Blev en tur till Borlänge igår, köpte ett par byxor och blommor till balkongen bara :P
Igår var vi också hemma hos min bror & grillade och drack lite öl. Det var trevligt!

Nu sitter jag här med Klara, ska snart dricka lite kaffe. Är hemma själv,det känns helmysko! hehe.Älskling är på jobbet, första dagen! :) Hoppas det går bra för honom <3 Love you

Klara & kevin, Valp & Bäbis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: