Söndag- Bus hela dagen!



Idag vaknade jag runt tio , klev upp och gick ut med Nova på hennes morgonrunda. Strax efter frukost ringde Morres syster Monica & frågade om vi hade lust att åka ut till Vinäs en sväng med henne och sonen Vilgot. Så var i Vinäs ett par timmar på förmiddagen. Efter det kom Kevin hem hit & velade att vi skulle gå ut till en gigantisk snöhög & leka att vi var i bergen och skulle stjuta Caboto, han har ju tittat på Silverfang så han är helt inne på det nu ^^ Sen åkte vi till pappa och var där..Kevin fick påskägg & vi åt lite, sedan gick jag och Pia ut med Nova o Niki.

Nu kikar jag på "Hem till midgård" , rådiggar den serien stenhårt! ;D Haha min humor!
Ska snart sova, för imorgon ska jag på praktiken som börjar 7 ;(

Natti natti



Haha bäääst xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: