Solen skiner= Tummen upp!



Fick nå ryck idag och städade hela lägenheten, putsat fönster & gjort iordning ute på balkongen ,blev så bra så!
Nu sitter jag här och är extremt godissugen, har köpt hem säkert 1 kg godis sammanlagt, fick mig några godisar, men har man ett godismonster till pojkvän så förstår ni nog att godisskålen vart tom ganska snabbt ;/ SUCK!

Det var sjukt mycket folk på kaffestugan igår! Började mitt i ruschen, men det gick bra ändå!Efter jobbet var vi hos pappa & åt jättegod påskmat, tog sedan hundarna och gick ner på fotbollsplanen så de fick springa lite.. =)
Åkte hem runt 8, kikade lite på körslaget men sedan blev det sängen. Var så trött :P


Ledig imorgon också, såå skönt med långhelg! :D Hoppas att vädret håller i sig.


Hoppas ni haft en bra påsk!Nu ska jag ut med Nova, hejsvejs :)


Solbrillor på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: