Redan Onsdag ?



Sitter på communicare och gör absolut ingenting.Jag varken vill eller orkar + att min hand värker skapligt. Yes! Precis vad jag behöver *NOT* Jävla skit. Jag vill bara hem och lägga mig i sängen, men det går ju inte för nu har hunden pissat ner den! Snart får mina djur bosätta sig ute på balkongen, för nu jag gaanska lack på dem som pissar ner sängen för mig,river ner allt , bråkar & är dryga! Eller så är det jag som bara har en kass dag.
Iofs har jag haft en dålig vecka. Jag gräver ner mig i mina bekymmer & problem, tänker alldeles för mycket. Då blir ingenting bra! Jag måste försöka se saker o ting från den ljusa sidan.

Det positiva i livet just nu är att M har fått jobb via manpower, och det var efterlängtat vill jag lova! Dock är det bara 2 månader, men nu jävlar håller vi tummarna att han får förlängning!

Åhh vad roligt, det snöar o blåser ute! Jag som cyklar..Nej usch. Tror att jag inte skriver något mera idag, haha. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: