Måndag !




Sitter här med min kära misse i knäet och myser lite & kikar på gulfeber med Erik&Mackan. Har inte gjort så mycket idag mer än att vara på coaching typ. Var ute en stund med Kevin och cyklade i det fina vädret =)
Är faktiskt fortfarande trött och lite småseg efter i lördags. Vi skulle fira Carro som fyllt 20,men stackarn började må dåligt redan vid tio på kvällen så hon och killen åkte hem :( Det sög!
Vi for till Gesunda senare på natten en sväng, Morre försvann på något mystiskt sätt så jag trodde att han hade åkt hem, fick stjuts med några in till Mora. När jag kom utanför porten insåg jag att jag inte hade några nycklar på mig, så kom ju inte in! Fick lite smått panik då Nova var ensam. Traskade hem till brorsan, och han var vaken som tur var ^^ fick låna en telefon och ringde M, men telefonen var avstängd. Efter typ 10:e gången gav jag upp, så jag gick in i Kevins rum & la mig..
Stackars älskling hade gått från Gesunda och hade tänkt att GÅ HEM till mora!! Mupphuvve! :D Som tur var plockade några upp honom i Isunda. Haha jaa herregud.
Mådde ganska skapligt på söndagsmorgonen, så vi for ut och grillade korv med pappa & co.

Nej ska kikade vidare på tv nu , lägga sig tidigt ikväll.Praktik! Så bye bye!






Bettan

vilken fin kisse:)

PUBLICERAT DEN 2010-04-16 KLOCKAN 17:22:50
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: