Hallå!



Just nu får jag verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna, känns som att jag skulle kunna somna närsomhelst, är så jäkla trött! Är verkligen ingen morgonmänniska har jag kommit underfund med..Iallafall inte klockan 7 på morgonen!!!

Har praktiserat som vanligt idag, fick sedan springa hem till mamma för att hämta medecin. har slarvat nu i flera dagar, och synden straffar sig självt! Har varit yr som ett fyllo idag! Skojjar inte! Det blir tyvärr så när man inte tar den som man ska..Men men sånt händer.
Väntar på karln som kommer hem från jobbet om sisådär 20 minuter. =) Ska bege mig ut på kvällsrunda med Klara innan jag skallar kudden också!

I helgen blir det faktiskt att fara upp till stugan i Ribbåsen. ( Älvdalen )
Med bror, M & Stina! Tror det kommer bli trevligt de ^^


Katterna har blivit sig själva igen,Och det är jag glad för
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: