Glad påsk på er!


Hoppas ni får en bra påsk , passa på att umgås med nära & kära, och äta godis ;) Hehe. Det gör jag just nu.. Fast känner att jag borde ställa ifrån mig skålen snart innan jag spricker,haha!

Funderar på att knacka på hos Fransson & låna Kevin, bjuda honom på lite godis ^^,  hihi.
Gosunge. Blev så full i skratt när vi var hemma hos mamma i Onsdags, han hittade en bild på mamma när hon var höggravid med Victoria och sa; "Men gud vad fet du var farmor!" Hahaha..lät så kul.
Var ute i skogen igår och haffade lite påskris, kom hem och gjorde ett tappert försök att pynta med påskfjädrar. Men har man två tokkatter i huset är det omöjligt! Får gömma påskriset om det ska få vara helt..

Imorgon blir det jobb 12-16, sen beger vi oss hem till pappa för att äta lite påskmiddag =)


Nej ska plocka lite här hemma nu, ha en bra helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: