Freeedag!



Har inte varit någon vidare dag idag..psyket är inte på topp om man säger så.Har barat velat dra täcket över huvudet och inte gått upp alls.Men försöker göra det bästa av situationen.Så är det bara!
Har nästan blåst bort ute, jävla väder.Men blev lite gladare när jag såg massor med tussilago! :)
Skönt med helg , ska jobba imorgon iofs.Mooney ;)

Funderar på att fixa en ny design. Är trött på den nuvarande :P Yepp, det kör vi på!



Bettan

svar:jag ringde DO men dom sa att man fick säga så när man kom på intervju:( visst man kanske kan säga det lite snällt, fråga om man är villig att byta hårfärg för att få jobbet, men den där bruden gick ju på mig verkligen o var jätte otrevlig och klankade ned på mig=/

känns som hon kommer komma undan bara, sånna där människor brukar ju det...

PUBLICERAT DEN 2010-04-16 KLOCKAN 17:22:30
BLOGG: http://roseofdespair.blogg.se/
Anonym

Du är så underbar min älskade dotter!

PUBLICERAT DEN 2010-04-16 KLOCKAN 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: