Dagarna går fort!

...Redan Onsdag ?

Har precis brassat lite käk, snitzel (Stavning?) pommes och rödvinssås. Det var mumma!
Idag fick jag en behövlig sovmorgon, har gått här hemma och småplockat lite,tvättat för att sedan bege mig ner på mora för ett möte med min handläggare. Efter det strosade jag runt lite i affärer..gick sedan hem till mamma och lånade hennes cykel. Trampade hemåt till Novisen som varit så duktig & varit ensam i 2 timmar idag! Det känns jätteskönt att det går bättre & bättre med ensamhetsträningen. Hon gnäller lite i början, men sen blir hon lungn.

Får pengar imorgon, Äntligen! Har ganska mycket utgifter den här månaden så allt kommer ju gå till räkningar & mat. Men sånt är livet! Hade ju inte suttit helt fel med ett jobb alltså.. Slippa leva på ett par ynka tusenlappar i månaden som knappt räcker ändå. Ha lite över & leva för!

Blev så besviken på en person, trodde jag betydde mer än så..men allt du gör har du en baktanke med. Och det gör mig riktigt ledsen! Men önskar dig lycka till med ditt nya liv. Känns som att du är ett avslutat kapitel för mig, tråkigt med sant, för såhär behandlar man inte sina vänner! Bye bye..

Nu ska jag bege mig bort till min älskade brorson för att gå ut & leka lite innan han ska sova. Bäst att lyda annars blir det sura miner :)

Puss & Hej



Kevin & en liiten Sigge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: