Rent Hus!


Idag har jag tillbringat dagen med & städa, jag fick göra allt själv på grund av en dum överenskommelse mellan mig och karln, han cyklade ner på Ica och handlade, jag städade lägenheten. Ångrade mig sen,men men! Gick rätt snabbt ändå! Så nu är det rent & snyggt, nybäddat i sängen & tvätten är ren. Skönt! Ska snart börja med maten , blir black & White med klyftpotatis , såå gott! Skulle haft något gott att dricka till maten, men det är lite sent att tänka på nu..
Skulle egentligen äta hemma hos min far ikväll , men han skulle tydligen på hockey, suck!!Ska ev. äta ute imorgon när det är fars dag istället ^^
Kika på körslaget ikväll, tror att team Stefan ryker faktiskt. Vilken kör tycker ni är bäst? :)


Nu ska jag hänga sista tvätten. Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: