Jag ser det snöar, jag ser det snöar


Det var väl roligt , hurra! Jo. Visst är det mysigt med snön,speciellt den första ^^, Det småhaglade imorse när jag gick till dagis med kevin, sen runt 12 började det att falla små flingor! Mysigt..
Jag ligger just nu i sängen med datorn i knäet, skapligt uttråkad! Inget roligt på tv heller "/ Fast klockan 9 börjar ju lyxfällan, kan inte rå för det men jag tycker det är skitkul att titta på det programmet! Man lär sig en hel del också, har faktiskt tagit till mig mycket av vad de säger & så. Det är viktigt att ha koll på ekonomin! ;)

Kollar runt lite på halens hemsida, dom har rätt så mycket fina kläder! Synd bara att man har en sån tunn plånbok:( Give me a job ?

Nej nu ska jag kila vidare, so long keep it sick ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: